onsdag den 12. december 2012

Music challenge number 4!

Heeej! ♥ 

Idag startede min skoledag klokken 9.00, den sluttede igen klokken 11.45! det er nu lidt lækkert og dog ikke! min bus kører først klokken 13.07! -.-'
Så hver onsdag er jeg tvunget til enten at sidde på skolen, og bare være nedern, eller gå rundt ende i byen, ikke have noget og lave og være nedern...
Jeg endte nede i byen, men havde dog heldigvis noget at lave idag, jeg skulle have købt ind til julekonfekt! mmh! ;D

Nå lad os komme til sagen.!
Til at starte med har jeg et lille "tip" eller hvad man nu kan kalde det!
For igen idag gik jeg i Tiger! og denne gang havde de den klare lak jeg skulle bruge!! ;D så jeg kom til at købe tre. ;')

Så jeg gik igang med at lave glimmerlakker! to styks ( for at se hvordan man gør, se et af de tidligere indlæg.)
Så kom jeg i tanke om noget andet jeg ville prøve! se her:

Jeg ville prøve at farve min egen lak! se her:
jeg knuste noget kobber øjenskygge,

* først skal øjenskyggen knuses.
* lav en "tragt" og put i neglelakken (kan laves af papir)
* fyld øjenskyggen i lakken, og rør rund med en pen.
* der skal fyldes godt med "farve" i før den rystes grundigt!

og lakken kan påføres ( EFTER EN UNDERLAK!)
* flere lag kan være nødvendigt.








Så her er resultaterne på mine hjemlavede lakker.
* Guldglimmerlak.
*Kobberpulver lak.
*Prinsesseglimmer

Tilsidst har jeg min music challenge!


Neglene er lavet til den fantastisk smukke sang af Natasha Bedingfield! ♥ 
http://www.youtube.com/watch?v=-f11ZV7I7n4

Den var ret svær at lave negle til.
men jeg klarede det, med min nye kobberlak!
der er ikke så meget at sige udover, at meningen med dette er at mønstret skal være på to negle, og så tre negle uden mønster!

















Det var alt for idag!

- LineBine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar