mandag den 10. december 2012

Tid til tip!

Heeej!
Så er jeg her igen!
forresten så er min plan at inddrage jer lidt mere i mit liv, sådan med hvad jeg går og laver osv. ;) bare for hyggens skyld!

Idag var det op klokken 6.00, eugh! tror man så lige jeg magtede det!? NEJ!
men jeg kom afsted, jeg håbede sådan på at min bus ikke kom på grund af sneen, men en eller anden havde ryddet vejene. Ja okay det er deres job, men helt ærligt nu var min plan lige at bussen ikke kom så jeg ikke kunne komme i skole og var "nødt" til at blive hjemme..
Men bussen kom da. pokkers,pokkers,pokkers -.-'!
og resten af dagen har bare været jævn kedelig! der er intet sket...




Hader i også når dette sker?!

det gør jeg i hverfald! og det sker så tit her om vinteren, da kulden påvirker neglene...! endelig når man lige er ved at have noget man kan kalde lidt lange negle, sker dette, og man er nødt til at klippe neglen, men det er slut nu.!
for jeg har fundet en løsning, der dog tager lang tid før det bliver løst..

Se med her!


Det er ikke vildt avanceret, men kan blive besværligt.
KRAV: der skal være en i nærheden af dig/dig selv der drikker te/ejer teposer. ;3

* find en tepose og klip en lille firkant ud ( neglestørrelse)
* klip den  negleformen, ( øjemål)
* klar lak påføres på neglen.
* og teposen lægges på neglen. her kan det blive lidt svært, da teposen vil vippe op, da den til at starte med bare ligger oven på neglen og ikke sidder fast, men fin en saks, pen eller noget, og hold på i siderne. efter lidt tid, tryk ned med en finger og et stykke papir.
* klip det til med en negleklipper eller en almindelig saks. og fil lidt til sidst med en neglefil. 
* efter det er passet til neglen lægges der et lag klar lak.
* og så er englen klar til neglelakken.. ;)


Nu kan i nok lidt se at det er tommelfingeren jeg har puttet det på, men kan i se forskel på neglene? kan i se hvilken negle tebrevet er på?
jeg har ikke mødt nogen endnu der har kunnet se det! :D

det var alt for idag
og nu mens jeg husker det så fortsætter jeg min music challenge på onsdag! med et design til sangen Wild Horses af Natasia Beingfield!

- LineBine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar