tirsdag den 4. december 2012

BUM.BUM.

                                                                                                     
Haha! Så gættede i vel at det var meget alvorligt? Ud fra overskriften? Men det er det slet ikke!:)

Men jeg vil faktisk bare fortælle jer at jeg vender tilbage før tid, nemlig imorgen! Jeg savner simpelthen at blogge for jer! :D

Men imorgen er der jo ingen design onsdag, for det er rykket til om torsdagen!
Men jeg har fri klokken 12, og kan først komme med bussen hjem klokken 13, så jeg kan lige så godt udnytte tiden til at købe lidt neglelak til mit nye glitterprojekt! Men det kan i høre meget mere om imorgen!

Hvad syntes i forresten om mit nye julecover her på bloggen? <3

I weekenden vil der også komme endnu et design i min music Challenge! <3

- LineBine <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar