torsdag den 13. december 2012

DESIGN TORSDAG! ♥


Heeeej!

Min dag idag har været lidt luksus, og dog ikke.
men jeg skulle først møde klokken 13.00, for dog så at have fri klokken 17.00 -.-' Terminsprøve i dansk iih! ;D hæhæ. så jeg var hjemme kolokken 18 ca. så var mine forældre så forfærdelig hemmelighedsfulde! de havde købt min julegave, eigh! jeg hader sådan noget for jeg bliver bare mere nysgerrig når de er så "hemmelige"!! ;D
jeg gik straks igang med at lave mit torsdags design! som i skal se nu!
men bær' lige over med mig, designet er ret svært at få til at se "pænt" ud!

men som sagt i hele december måned er design'sne jo "julede" ;) denne gang er det lyskæder! ;)


lyskæde negle: 
* start med en basecoat
* læg en hvid lak, som baggrund.
* tegn en firkant på tommefingere, med en lille kasse og to prikker inden (stikkontakt) tegn på pegefingeren, stikket til kontakten, og tegn ledningen på resten af neglene.
* tilføj så de kulørte lamper på neglene, og detaljer som hvide prikker på lysende ( som om de skinner)








Det var et kort og hurtigt indlæg idag, men jeg har ikke mere.!

- LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar