torsdag den 6. december 2012

Design! TORSDAG!! ♥

Heeej dejlige mennesker! så er jeg her igen.  

puha lang dag idag! afsted i skole kl. 7.00 (timen begynder 8.15) men sådan er det jo når man bor i en lille by på landet ;(( men idag stod den på tur med produkt og formgivnings holdet, turen gik mod Kolding designskole og Trapholt museet. (wihuuuh! -.-' ) nå men jeg endte så igen i Ans klokken 18.00. iiih! -.-'
heldigt at mit design har været klar hele ugen! ;D

vi er jo i december måned så det er da klart at ugens negle er julenegle! pfft.. selvfølgelig!
og forresten så kan jeg lige informere om at hver torsdag i december vil det være et juledesign.

Dog vil der den 30. december være et EXTRA design, da det jo er dagen før nytårsaften, der vil jeg vise mine nytårsnegle til aftenen efter.! ;D


men se nu her:

                                                                                    * Først har vi som sædvanligt en basecoat ( klar lak)
* næste trin er en hvid neglelak.
* så " tegnes " der en oval cirkel med en nude/brun farve. ( rensdyrets hoved)
* så tegnes der to hvide prikker (øjne, kan laves med ciseleringspen. )
* næsen laves ud af en klat med rød neglelak.
* hornene tegnes også evt. med en pen.
* tilsidst tegnes pupillerne i øjnene, de kan være som man har lyst ( skeløjede, ligeud rettede osv. )
* rensdyret laves på en negl,men på resten af neglene lægges der en rød glimmerlak ( lav evt din egen som jeg gjorde igår )
                                                                                                     
                                                                                    * Tilføj så hvide prikker.
                                                                                    * Til aller sidst lægges der en klar lak på det hele.
                                                                                    * Lad det så tørre og så er det færdigt! ;)


Når du er færdig kan resultatet se sådan ud.! ;D


- Myzz LineBine ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar