torsdag den 23. maj 2013

Design!

Heeej!

Í dag var jeg så heldig at have matematik fagdag! wuhuuu (agtigt!)
Men i dag stod den på økonomi! endnu en gang wuhuuu.... Trods det havde jeg en hyggelig dag med pigerne! ♥
Men vi fik fri klokken 11.45. så endnu en gang var jeg dømt til at gå rundt inde i byen og vente.. ( det er altså ikke sjovt mere når man har haft fri klokken 11.45 hver onsdag hele skoleåret... -.- så meget fornyer butikkerne sig altså ikke)
Men jeg havde lige et par ting jeg skulle hente (bl.a. en klar neglelak og noget neglelakfjerner.)
Og desværre måtte jeg aflyse min undervisning i dag. Da mit knæ driller ( jeg har haft en knæskade de sidste 3 år, ingen ved hvad de skal gøre... og det er blevet værre siden jeg red sammen med en til undervisning sidste torsdag. ( altså vi red ind i hinanden)

Men skal vi se på skidtet?

Here is what you need:

  •  Jeg har brugt en lys blå lak fra OPI (CANT FIND MY CZECHBOOK) man kan selvfølgelig finde en anden lak hvis det ikke lige er farven.
  • Jeg har brugt en lilla lak fra MAX FACTOR (LILAC LACE)
  • Jeg har brugt en hvid lak fra H&M (GLOSSY WHITE)
  • Topcoat fra MAYBELINE NEW YORK(SUPER STAY 7 DAYS)
  • Fanbrush (penslen)


Negle lavet med en fanbrush:
  • Start med en basecoat
  • læg så et eller to lag hvid lak alt efter hvor godt den dækker. ( H&M's hvide lak kræver to eller tre lag)
  • find så et underlag af en art, der må komme neglelak på. og dryp noget neglelak på det underlag, og kør fanbrushen hen over neglelakken. og kør den derefter hen over neglen, så det bliver til striber.
  • tag derefter den lilla lak og gør det samme.
  • inden det tørre lægges en klar lak, så farverne nærmest falder sammen.
* Dette er mit første fanbrush forsøg så det er ikke det bedste. *


Lige lidt information så er der en slags rulle med neglelakker i Kvicky for 95kr.
Jeg mener der ca. var 10 neglelakker i rørene. men jeg nærstuderede dem ikke.
Der medfølger også et par neglefile!


Det var alt for i dag! jeg er tilbage i morgen med lidt Essie snak! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar