fredag den 10. maj 2013

Srry

Sorry for manglende indlæg igår, men vi havde familiebesøg det meste af dagen.
så jeg nåede ikke lige lave et design, og havde ikke nogen i gemmeren, da de er forsvundet sammen med min gamle computer.

men i stedet laver vi lidt om så jeg i dag viser en ny lille ting ejg er stødt på for noget tid siden, men aldrig har fået fortalt om.
og så søndag aften laver jeg en designspecial for det er jo morsdag! så glæd jer til mine morsdagsnegle. ;)

og tjek det her!


Godt... blogger vil ikke lade mig lægge billeder ind, så i må have linksne!

http://i41.tinypic.com/2z57o0n.jpg

Og i så rigtigt! leather look nails! Som fås i både sort og brun.
jeg syntes det er det fedeste og skal helt klart have fat i lakken!

Det er faktisk ret simpelt, det er en lak der når den tørre får et læder look
faktisk ligesom OPI's liquid sand lakker, som så bliver sandpapirs agtige når de tørre!

Lakkerne kan bla. købes her: (disse er fra Nails inc London, men der findes sikekrt også mange andre mærker)
Leather lak - Sort
Leather lak - Brun
*Begge lakker fås med fire dødningehoveder*

i kan se videoen her!
http://www.youtube.com/watch?v=xHLZ3xXGtE4&feature=player_embedded

*til jer der ikke kan engelsk:
så fortæller de i videoen hvordan man skal gøre*

  • Start med en basecoat
  • læg så to lag af læderlakken * det virker grumset i starten, men får det fede look når det bliver tørt
  • brug IKKE en topcoat, da lakken mister sit læderlook
  • når det er tørret 100% puttes der lim på neglen, hvor dødningehovedet skal sidde.
  • tag dødningehovedet med en pincet og put lim på.
  • sæt den så på neglen og hold den til limen er tør.
  • når den sidder fast, puttes der lidt lim på i kanterne af dødningehovedet så den sidder ordentligt fast.

Alt for idag, er tilbage igen på søndag! ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar