søndag den 26. maj 2013

Essie's nyeste af det nyeste

* Ja okay det blev ikke lige den dag som jeg lovede :p

I dag har jeg hygget hos min moster sammen med mine forældre, min mormor og naturligvis min moster.
Vi har gjort klar/eller i har fejet og ordnet have hos min moster så hun er klar til at fejre sin fødselsdag i weekenden.

hmm gad vide hvilken lak jeg skal have på der? ;p

Men i skal da ikke snydes for at se Essie's nye kollektion af neglelak!
Og jeg kan sige de er endnu mere herlige i virkeligheden!

Prøv lige at se de farver mand!
Og så er det jo bare en fed måde at udstille det på. mener dette billede er fra Salling,
det er ikke mit billede så jeg er ikke sikker.

 

Her kan i se alle lakkerne og navnene! (btw fantastiske navne de har!)

*For resten så anbefales det at i lægger blanc under din Essie neon lak (Essie's egen anbefaling) *



Er det nogle i skal have fat i?

Jeg er vidst lidt nødt til det. bare et par af dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar