onsdag den 29. maj 2013

Design!

Heeeej

*design torsdagen er ændret til idag, da jeg har sidste skoledag imorgen. og nok ikke lige har så meget tid. *

I dag har jeg kun været i skole i en time, vi har siden i går arbejdet på vores outline i engelsk (til den mundtlige prøve) og jeg færdiggjorde min i går aftes så jeg kom kun i skole for at aflevere min opgave. så jeg var på vej hjem igen kl. 9.
Så har jeg ellers bare tullret rundt, ryddet lidt op, og gjort lidt rent.
Og så har jeg naturligvis været til dressur undervisning med Milano her til aften. og hvis det interessere jer, så gik han helt vildt godt. (bortset fra en del stopperi) så nu er vi klar til stævne. Så længe jeg kan lære programmet. baaah! jeg stinker til at huske sådan noget!...


Men endnu en gang jeg leget med min nye fanbrush pensel.

Here is what you need

  • Gennemsigtig lak (topcoat) kan købes i matas
  • Sort lak ved navn LB (tror jeg?) kan købes i fleggaard/grænsebutik
  • Guld glitter fra Sally Hansen. Kan købes i matas
  • Lilla lak. Maxfactor. Kan købes i matas, Bilka o.lign.
  • nude Essie lak. kan købes i matas.
  • Fanbrush kan købes i Søstrene Grene for meget få penge.



 How to do fanbush nails:
  • læg først en basecoat.
  • læg så to lag (det dækker bedst med denne lak) nude lak.
  • tak fanbrushen og put sort lak på den. kør det over neglene, så der kommer striber på (som på billedet)
  • gør brushen ren. og gør det samme med den lilla' lak.
  • gør den så ren endnu en gang. og put guld lakken på brushen og kør den over neglen så der kommer samme mønster.
  • slut af med en topcoat.


Tilbage igen engang  weekenden :*

Hejhej ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar