søndag den 12. maj 2013

Mors dag!

Glædelig mors dag! eller hvad man nu siger?

Hvordan har i fejret dagen?

Jeg selv har ikke været ude i det store, mine forældre og jeg var først nede ved min farmor og farfar, for at give hende en morsdagsgave fra min far.
så tog vi hjem igen et par timer, hvor jeg begyndte at rydde op og pakke mine ting ned. Nej jeg skal ikke flytte, jeg vil bare have gjort ordentligt rent, og have flyttet lidt om.
Og så afsted igen, mod min mormors hus, så min mor kunne give hende sin morsdagsgave.

Før vi begynder vil jeg lige vise jer denne side. jeg syntes i skal melde jer ind, hvis i elsker neglelak. jeg er også at finde derinde ;)
https://www.facebook.com/groups/lakhovederne/

lad os så se på designet, som i dagens anledning er tegnet på computeren i en meget dårlig version. da alle mine ting er fyld op på mit skrivebord så det ikke står i vejen.
 *blogger driller igen, så billederne står lidt væk fra teksten. **

* Start med en klar basecoat for at beskytte neglene lidt.
* læg så et eller to lag hvis lak, alt efter hvor godt den dækker.
* tegn så hjerter med en lyserød lak på alle neglene eller bare på et par stykker, alt efter smag.
* skriv så på neglene med en sort lak eller sprittusch (går af med neglelaksfjerner) men tegn så bogstaverne på neglene, og tegn omridset af hjerter så det kommer til at stå I ♥ YOU MOM!
* slut af med en topcoat.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar