tirsdag den 21. maj 2013

New in!

Heeej sweeties! ♥

jeg mødte idag ind til kl 8.15. dvs jeg har været oppe siden kl. 6, fordi jeg skulle med bussen til Silkeborg kl. 7.00 -.-' Så jeg e ri det dejligste humør (nej!?) lige nu og er helt vildt træt!...

Skoledagen er ikke noget at råbe hurra for eller at fortælle jer om...
Men jeg fik fri kl. 11.45.
Og som sædvanlig kunne jeg ikke komme hjem (nærmeste tid bussen køre er kl. 11 og kl. 13)
Så noget måtte jeg jo finde på. Jeg havde et par ting til mit værelse (jeg har lige flyttet om, så nyt skal der til)
Men som altid endte jeg  en tur i Normal.
Og som altid gik jeg ud med nogle neglelakker ekstra og færre penge. haha
udover det havde jeg fået et bonuskort til H&M de havde ikke noget interessant, so jeg ikke allerede havde eller som ikke var dyrt, jeg kunne bruge. Så de røg også på neglelak..

Nå nok snak om det. Lad os se på det!






1. er en klar lak (fra pakken Magic Beads) lak fra Normal
2. Er en slags kugler, også kaldet caviar. (dem snakker vi om en anden dag.) * Også fra magic Beads sættet. lak fra Normal
3. Tre lakker fra H&M
      - Mat sort lak
      - Metallic lak
      - Hvid lak
4. Lak fra H&M
       Rød lak med glitter (Je T'aime)
5. Pink glitterlak fra Normal
6. Pink lak fra Normal



Alle lakkerne - i skod lys, men mit camera er ikke bedre... -.-'


Og JA det er første gang jeg forsøger mig med caviar, fordi jeg har ikke kunnet finde noget. andet end Ciate's og det er jeg simpelthen for nærig til at købe.

Men jeg skal lige øve mig lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar