torsdag den 18. april 2013

DESIGN TORSDAG!!

Hello

Først lidt om min dag idag.
Jeg er jo lockoutet som de fleste er, det vil sige jeg har ingen timer overhovedet.
Så jeg går bare hjemme og hygger mig. Idag har så været knap så hyggelig, jeg har ikke rigtigt kunnet finde noget og lave, så jeg har bare set tv og kigget lidt rundt på nettet..


Men oveni. Det har jeg foretrukket (eller noget agtigt?) i min venstre overarm, så det har gjort skide ondt det meste af dagen, så jeg måtte skippe arbejde * jeg trækker og hjælper børn på rideskolen* og det kan jeg jeg ikke med en ødelagt arm. Oveni i det missede jeg jo så min ridetime med Milano kl. 18. Fordi at ride med en arm er bare ikke lige kig, når vi er så mange på et hold...

Når ja og så har jeg snakket med Mathilde (ved ikke om i kan huske hende? Hun optrådte på bloggen her til jul? )  et par timer, på Skype. Jeg vil da lige dele et billede af hende, på trampolinen med sin iPad?! Haha

Hmf. Nå men

Idag er det jo design torsdag, og som sædvanlig plejer jeg at vise et design til jer som jeg har lavet.
Men! Idag bliver det mere dette kan du putte på dine negle agtigt, da der ikke som sådan er et design over det. ;)

For idag skal vi lege meeeed......

SØLVPAPIR! 
Så tænker i nok at det kan man da ikke bruge på neglene? Men jo! Det kan man...
Se her:

*og i må på forhånd undskylde den dårlige udskæring, men det er "frihåndsudskæring" fordi jeg ikke havde en ramme hvor der var plads til 6 billeder på min app på iPad'en ;) *

* den lilla maskine x ting er en ting til at lave klistermærker, men dette kan også undværes.*

Til dette har jeg brugt:
* klistermærker maskine - købes i hobbybutik
* sølvpapir - tja, Well you know
* sally Hansen hvid lak - Matas
* sally Hansen diamond strenght/ klar styrtende lak - Matas
* swatching nail/ negl til pyntning - ebay.dk
* depend klar lak - Matas

How to do: hvis du har en maskine der kan lave klistermærker..
- læg som altid et lag klar lak.
- læg så et eller to lag hvid lak, alt efter hvor godt den dækker.
- klip så sølvpapiret ud på størrelse med neglen.
- i maskinen med papiret
- her kan den så trækkes ud af maskinen, på papiret.
- pil så forsigtigt sølvpapiret af, og placer det på neglen.
- klip det til så det passer på neglen, og fil det evt lidt i siderne med en neglefil.
- slut af med en klar topcoat.

How to do: hvis du ikke har en maskine til at lave klistermærker...
- start med en klar lak
- læg så den hvide lak, et til to la alt er hvor godt den dækker.
- klip noget sølvpapir ud i en form der ca. Passer på neglen.
- når lakken er tørret HALVT lægges sølvpapiret på neglen
- vent til neglen er tør, og klip og fil så sølvpapiret til i siderne.
- når dette er gjort, lægges der en klar topcoat på..


Og så gentages dette bare på resten af neglene.
Man kan evt nøjes med bare at lave dette på på negle, og så lave resten af neglene i sort, eller en sart turkis, som fx essie's wheres my chaffeur..

Håber det kunne bruges jeg er tilbage igen i weekenden :*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar