tirsdag den 23. april 2013

New old in!

Så er jeg tilbage igen!

Idag skal vi se på noget af mit nye neglegegl!
Men først skal i da lige høre om min dag.

Min dag har været totalt uinteressant, men nu er det jo blevet en tradition at jegmfortæller om det før jeg begynder på andet.
Men idag har jeg bare lavet lidt af et sædvanlige, men udover det har jeg faktisk støvsuget hele vores hus! I tænker wooow, men nej så stort er vores hus heller ikke :)
Så var jeg et smut i bjerringbro for at kigge på ny computer, da den anden jo ligesom er hmm, Well...

Ogogogog idag har jeg faktisk også kigget lidt på Northside festivalen i Århus, for jeg har lige fundet ud af at FUN. (Jeg er sygt enormt meget fan af fun) skal spille om søndagen på festivalen. Men mit store problem er så at jeg har ikke nogen at tage med... Hmm. Så nu må vi se om jeg kommer afsted.
Er der nogle af jer der skal? S please tag lige fun med hjem til mig ;) haha

Tja, som i nok regnede ud så var der ret dårligt internet i sommerhuset, men altså idag skulle jeg jo vise jer mit new old in som er de ting jeg har købt mens bloggen har været lukket.

Skal vi se på det?

Og det skal vi bare ;)

Og som i kan se er det skodbilleder, men jeg har jo ingen computer så det er iPad redigering, og det vil blogger åbenbart ikke acceptere, for jeg har beskåret billederne så det så pænt ud....

Men altså, grunden til at den ene er et billede fra instagram, er at billedet er taget på min mobil, og lagt ud på instagram, det vil sige at det her er den eneste måde jeg kunne få fat i den uden en computer. ;) men sådan er det, der er meget bøvl for tiden...

Men nu skal i se
* jeg kender ikke navnene på hotmakeup neglelakkerne. *
Og jeg har ikke essielakkerne ved mig her, så det må i have en anden gang.

Men hotmakeuplak 1, 3 og 4 er købt for 50kr i Kvickly
Hotmakeuplak 2 er købt for 20kr i netto
Essielakkerne er købt i fleggaard ved grænsen for 35kr pr styk
Det var alt for idag, jeg er tilbage igen på torsdag med et design.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar