lørdag den 27. april 2013

The Chalkboard Manicure!


Jeg har simpelthen set det fedeste i dag. Det er dog lidt old news nu, artiklen ejg fandt er fra 23 April :p
Ciate (neglelaks mærket) er klar med en ny fed slags neglelak, tidligere har de udgivet (eller hvad hedder det?) velvet neglelakkerne, caviar negle, og meget andet men nu er de nået til Chalkboard nail polish, på dansk tavle neglelakken.
læs med nu for at få mere og vide.

Negle på tavlen? nej tak ikke? men tavle på neglene, whuh! ja tak!
Ciate's Chalkboard Wow-kit indeholder:
  • Selve chalkboard lakken (sort)
  • 4 tousches til at dekorere.
  • og til sidst en topcoat for at undgå det bliver smadret for hurtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=FOOnfxkRznY her kan i se en lille reklamevideo for Ciate chalkboard nail polsh.


Er det noget i skal have fat i? jeg skal helt klart se hvad det er. Men ud fra hvad jeg kan se på nettet, skal jeg vente lidt til det er gået ned i pris. (dog er den jo stadig ret ny, så det er klart det kke er helt billigt.)

Men jeg fandt lige denne på ebay (som ellers plejer at være billige)
http://viewitem.eim.ebay.dk/Ciate-Chalkboard-Nail-Polish/251262481938/item
men her kan i da se hvilke ting der er i Wow-kittet.

Peace ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar