torsdag den 25. april 2013

DESIGN TORSDAG

Hola!

Design torsdag idag, wiiih

Nyder i det sidste af lockouten? Eller er i stadig lidt lost i det hele?
Jeg vil gerne indrømme at jeg fatter ikke så meget af det, og gider ærlig talt ikke sætte mig ind i det.


Men hva har i lavet idag?
Jeg selv har bare tulret lidt rund, vasket tøj, bagt kage osv ;)
Venstre: Jared
Højre: Jensen
Ikke noget særligt.
Så har jeg været t smut på arbejde, et par timer, og en undervisningstime, med Milano (i ved hesten?)

Nårh ja! Og så har jeg set en hel del supernatural (tv-serie, slå det op, hæhæ)
Så i kan lige nyde dette billede af Jensen Ackles, som spiller Dean Winchester i serien, og Jared Padalecki som spiller Sam Winchester i serien... Faktisk tror jeg også snart jeg vil lave nogle supernatural negle, er i med på den? ;)









Lad os se på designet:



How to do the: silvergold nails: 
* start med den berømte basecoat. For ingen gider grimme farvede negle.
* læg så basic farven, fx. Denne jer metallic sort, fra hotmakeup.
*læg et lag klar lak, og sæt så glimmerflagerne på neglen i en lang stribe lodret på neglen.
* lad det tørre 100%
* tag så en tynd pensel, og påfør sølv lakken ( her er det essie beyond cozy) tegn så sølv striber på skrå af neglen.
* lad det så tørre 100%
* tag så (sally Hansen |jeg kan ikke huske navnet| ) guldlakken og tegn streger på den anden led, så det bliver til tern.
                                                                                                        * slut så af med en topcoat og finish


Håber i kunne lide det, jeg er tilbage i weekenden med noget guf!


Hejhej ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar