tirsdag den 30. april 2013

Reklametid!

Hello sweeties!


Jeg sidder lige nu til lektiecafe (for sidste gang! Wihuuu!) men jeg har ingen lektier, så jeg kan da lige bruge min tid op jer! For jeg har lidt godt til jer i dag fra nogle reklamer. 
Men først skal i lige høre hvad jeg lavede i weekenden. Er faktisk ret stolt over at jeg kom igennem det! ;) 

Jeg brugte det meste af dagen i søndags på at få renset og farvemærket alle mine 170 lakker! Puuujh!
 Det er trættende. ;)

Oveni det var jeg så heldig at jeg fik væltet min neglelaksfjerner, ud over bordet. Og det løb selvfølgelig lige så fint hen og ud på min telefon. Heldigvis skete der ikke noget med telefonen, men jeg fik da det lækreste cover med krakeleret silikone (mærk lige ironien tak ;) ) haha



Tja og så manglede jeg et billede i min ramme her så, i kan da lige kigge på min sølvpapirs negl, egentligt bare for spasens skyld ;) hvilket i jo har set men whatever :3 
Haha
Man tror det ikke vel men der er faktisk 170 lakker der! 


Nyt emne! 


Har i set denne reklame? Jeg har helt klart glemt hvor jeg fandt reklamen henne! Men! Muligvis er den fra Bilka, men hæng mig ikke op på det! ;)

De nye sommerfarver fra GOSH's OH MY GOSH'S lakker! 
Er det nogle i skal have fat i? Jeg tror helt klart jeg bliver nødt til at have fat i de to glitterlakker ( når jeg har penge igen! Skal jo lige have fat i en computer først ) ;) 
Men syntes helt klart det er nogle lækre farver, jeg har desværre ikke prøve OH MY GOSH lakkerne, så kan ikke fortælle jer hvor gode de er! Men hvad jeg har hørt så skulle det være nogle okay lakker. ;)






Og nu til en reklame jeg fandt i Matas avisen!

Ta' 3 lakker for 2's pris for OPI's OZ lakker.
Ikke så meget andet at sige end...
JEG ELSKER OPI's NEGLELAKKER DE ER OVERDREVET GODE! Og de holder fantastisk!

Oveni det er der tilbud på mavalas produkter som i ser her! Jeg har desværre ikke prøvet lige disse mavala produkter, men mærket plejer nu at være rimelig fornuftigt! ;)


Det var alt for nu!

Husk at i kan syntes godt om min facebookside, og få besked hver gang der sker noget på bloggen
I er også velkomne til at skrive til mig på en af mine mails
Pt svare jeg ikke på min fibermail men om en uges tid er jeg nok på der igen når jeg har fået styr på computeren! ;)

linebine41@gmail.com
lkm@fibermail.dk



Peace ❤













Ingen kommentarer:

Send en kommentar