onsdag den 17. april 2013

Newnew in!

 Hellohello og Hej der!

Så er jeg her igen!

Jeg var et smut i Silkeborg idag for at brænde mit gavekort af ;)
Her kan i se hvad jeg fik ud af min tur *der er også noget ikke neglerelateret, men det var da på min shoppingtur jeg fandt det, så det får i også lige ;) *


Jakke med skindærmer - H&M 175kr

Skjorte/top - H&M 79kr

Øjenbrynsknive - Matas 55kr

Neglelaksfjerner - Matas 45kr

Opi liquid sand neglelak - Matas 125kr

Mavadry - Matas 100kr

Hvid neglelak - Tiger 10kr





Det er ikke noget vildt overdrevet og billigt noget, eller noget på tilbud, udover jakken.. Men man kan da ikke modstå det vel?

Jeg har ikke afprøvet noget af det som sådan, endnu men jeg ved da at den hvide lak er okay. Dog bliver den hurtig fed og klistret (ca. 2 uger) men hvad? 10kr så kan jeg overkommelig at den ikke holder længere.

Engang senere hen måske i weekenden eller næste ugeavis jeg vise jer det såkaldte oldnew in. Med de ting jeg har købt men bloggen har været logget ned.

Byebye ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar